پارچه های گیپور مدت زمان زیادی است که مورد توجه طراحان مد قرار گرفته اند و در دوخت اغلب مدل های لباس مجلسی از این پارچه ها استفاده می شود. مدل لباس مجلسی گیپور دخترانه و زنانه در انواع طرح های متنوع موجود است و شما می توانید از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

همانند انتخاب سایر لباس ها باید در هنگام انتخاب مدل لباس مجلسی های گیپور به فرم اندام تان توجه کنید تا بتوانید لباس مجلسی گیپور با تن پوش شیک و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی گیپور قرمز

300-100.gif akserahem-2.gif
۶۰ مدل لباس مجلسی گیپور زنانه و دخترانه
لباس مجلسی گیپور در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شود و شما می توانید اندازه قد این مدل لباس را با توجه به اندازه قد و فرم اندام تان انتخاب نمایید. در ادامه توجه شما را به چند مدل لباس مجلسی با پارچه گیپور زنانه و دخترانه جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پیراهن مجلسی

مدل لباس مجلسی کوتاه گیپور
مدل لباس مجلسی کوتاه گیپور از انواع مدل لباس مجلسی های شیک و پرطرفدار در بین خانم های جوان است. لباس مجلسی های گیپور کوتاه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند و اگر شما دارای اندامی چاق و درشت هستید بهتر است لباس مجلسی های گیپور مشکی و رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب کنید تا فرم اندام تان متناسب و جذاب تر به نظر برسد. لباس مجلسی های گیپور رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.
توجه داشته باشید که لباس های مجلسی گیپور به خودی خود دارای طرح هستند بنابراین شما نیازی به استفاده از اکسسوری های اضافه ندارید و در صورت تمایل می توانید این مدل لباس ها را با کیف و کفش مجلسی بپوشید تا شیک پوش و خوش تیپ تر به نظر برسید.
در برخی از مدل های لباس مجلسی برای تزیین لباس از پارچه های گیپور در قسمت سرآستین و یقه و بالاتنه لباس استفاده می شود که این مدل لباس ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
منبع:arga-mag