ژرژت ابریشم:


مانند خطوط ابریشمی منظورم شیمیایی فیبر نوعی پارچه ابریشمی.نوعی پارچه ابریشمی ابریشم و جورج تاون در یک نگاه قادر به ارسال خواهد شد.ژرژت نازک و آسان به نفوذ, احساس نرم و انعطاف پذیر با breathability خوب و با پارچه مزین کردن، کمی محدب ذرات ابریشم، ساختار منافذ.در واقع مشخصات کرپ جو یا بیشتر عمدتا برای دیدن ضخامت ابریشم خام ابریشم و تعدادی از پیچ شماره پیچ و تاب و چگالی ترکیب.بنابراین، ضخامت ژرژت عادی متفاوت است، 4.5 m مشترک، m 12 متر به عرض و طول و عرض و طول جغرافیایی خطوط مرتب ذکر.ترجیح شخصی سنگین جو، غیر قابل نفوذ کاملا، آسان نیست برای چروک خوب مراقبت.


乔其纱.jpg


نوعی پارچه ابریشمی ابریشم:


نوعی پارچه ابریشمی بیشتر آشنا به عموم مردم با توجه به محبوبیت اخیر لباس است. با این حال، بسیاری از نوعی پارچه ابریشمی در بازار نوعی پارچه ابریشمی ابریشم است. ویژگی های ابریشمی ابریشم: نازک و نرم، خوب حس حلق آویز، لمس درخشش، ساختار کمی شل است روشن سوراخ دیده می شود.




Habotai ابریشم:


کرم ابریشم پارچه ابریشم خام بافته شده.بافت خوب و زیبا، براق و چربی.اولین ابریشم خام به عنوان مواد خام دست ساز با چوب، بعد به ابریشم به عنوان مواد اولیه استفاده از برق دستگاه بافندگی کارخانه تبدیل.مشخصات قدرت نساجی نیز بیشتر، 8.36 m/m 16.26 m/m محدوده هستند.ریسندگی الکتریکی نازک را می توان استفاده کرد که پشم کشمیر کت لباس ابریشم پوشش, کمی ضخیم می توانند پیراهن، لباس و غیره در.برق هم تنیده ریسندگی ابریشم میان پیچ و تاب و بافته لستیچن لا می خواهم توضیح دهید حتی اگر قدرت این پارچه ابریشم سنتی نه لزوما توت 100% ابریشم است که سوزش موضوع بی فایده است که است.قدرت درخشش از کرپ ساتن به ریسندگی کمی کمتر اما قدرت دو طرف همان




ابریشم پارچه جناغی


پارچه جناغی بیشتر رایج است، مانند بسیاری از روسری های بزرگ نام این پارچه احتمالا به دلیل پایین کلید پارچه براق، آسان نیست برای چین و چروک خوردن، کمی سفت، نرم لمسی و غيره استفاده شده است.من می روم به شما سردرد.(لبخند. jpg) ابریشم پارچه جناغی متعلق به کلاس aya ابریشم پارچه جناغی و دوقلوها.ابریشم پارچه جناغی ابریشم خالص ابریشم، ابریشم بافی aya ابریشم پارچه یا سنگ ابریشم.نرم و صاف بافت، درخشش نرم و نازک زیر متوسط.هر دو رنگ پارچه جناغی هستند.






















1

یک جفت: تاریخ ابریشم چینبعدی: چگونه به حفظ شال کشمیر

دانش صنعت مربوطه

چگونه برای شناسایی مواد اولیه کراوات

تهیه دوغاب

رنگ شال روشن است

عرض کراوات

مزایای چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال قبل از چاپ

ابریشم و پلی استر کراوات نوار روش ت...

کراوات روش اتو

تفاوت رنگ

روش تمیز کردن خشک

تاریخ ابریشم چین

جاده ابریشم (1)

چگونه برای تمیز کردن روسری ابریشم توت

نحوه انتخاب یک کراوات ابریشمی مناسب

روش شناسایی شال ابریشم

استفاده های دیگر از ابریشم طلایی

کرچف دست

ماشین شاتل

روسری ابریشمی

مزایای استفاده از ماسک چشم ابریشم

منبع:customsilkscarfsupplier